Подорожі Гройсмана: що прем'єр обіцяв під час візитів на підприємства?

Читать на русском

Ми вирішили відстежити, які українські підприємства за останні роки приймали в себе в гостях прем'єр-міністра Володимира Гройсмана та які заяви він робив під час своїх візитів.

Так, у травні 2016 року прем'єр побував на Шебелинському газопереробному заводі в Балаклії Харківської області, де заявив про те, що планує забезпечити енергонезалежність України, збільшити видобуток власного газу в країні й запровадити єдиний підхід до формування ринкової ціни на газ.

Наступним великим підприємством, яке відвідав прем'єр у 2016 році, став завод еклектрооборудованія та автозапчастин Fujikura у Львові. Там прем'єр анонсував плани побудувати ще 4 заводи електрообладнання й запевнив, що створить «всі необхідні умови» для іноземних інвесторів в Україні.

У жовтні 2016-го Гройсман встиг побувати відразу на кількох великих підприємствах у трьох областях країни. Так, у Київській області на Білоцерківському заводі фармпрепаратів прем'єр заявив, що завод дозволяє створювати в країні товари з доданою вартістю. Під час візиту на колишню «Криворіжсталь» – «АрселорМіттал» – Гройсман озвучив очікування уряду за обсягом інвестицій в економіку. За словами прем'єра, в Кабміні чекають, що до 2020 року керівництво підприємства витратить близько 1,5 мільярдів доларів на технічне переоснащення виробництва та вирішення екологічних проблем комплексу. Також під час цього візиту Гройсман пообіцяв «всебічну підтримку» підприємствам, які створюють нові робочі місця і створюють національний продукт.

Крім того, 12 жовтня 2016-го прем'єр-міністр встиг побувати й на держпідприємстві «Мотор Січ» у Запоріжжі, де висловився на підтримку авіапромисловості і запевнив, що держава буде щорічно виділяти близько 500 мільйонів гривень на добудову мостів через Дніпро, а самі роботи на той момент планували завершити до 2020 року.

У листопаді 2016-го Гройсман побував на державному Дарницькому вагоноремонтному заводі в Києві, де заявив, що до кінця року держпідприємство встигне побудувати й відремонтувати близько 800 вагонів.

Також у листопаді минулого року прем'єр побував на іншому київському держпідприємстві – авіазаводі «Антонов». Там він озвучив плани запустити програму імпортозаміщення комплектуючих, оскільки багато деталей Україна здатна виробляти самостійно. Одночасно Гройсман запевнив, що має намір опрацювати системні рішення, які дозволять запустити масове виробництво якісних українських літаків.

До кінця 2016-го Гройсман встиг побувати ще на двох підприємствах, причому обидва вони є публічними акціонерними товариствами. Так, на Крюківському вагонобудівному заводі в Кременчуці Гройсман обіцяв «створити умови, щоб потяги заводу їздили Україною», а на «АвтоКрАЗ» прем'єр запропонував заводу налагодити виробництво українських безпілотних автомобілів (з управлінням із планшета).

Наприкінці січня цього року глава уряду побував на Шепетівському ремонтному заводі держконцерну «Укроборонпром» у Хмельницькій області, де обіцяв інвестувати в розвиток національної промисловості й конкретної національної продукції, щоб знизити залежність від поставок з інших країн.

23 лютого 2017 року Гройсман побував на підприємстві ПАТ «ФЕД» в Харкові, де поставив завдання створити 100% внутрішній український цикл виробництва без залежності від імпорту. Там же він відвідав і державний Харківський танкобудівний завод імені Малишева, де озвучив плани уряду виходити з продукцією на міжнародний ринок і спрогнозував обсяги виробництва заводу на рівні в 4 мільярди гривень.

У березні Гройсман побував на швейній фабриці ПАТ «Володарка» у Вінниці, де пообіцяв, що підприємств легкої промисловості в країні буде більше. А ближче до кінця березня прем'єр на підприємстві «Євроголд Індестріз» у Житомирі (займається виробництвом товарів народного споживання для країн Європи) запевнив, що цього року компанія отримає в 2,5 рази більше замовлень, ніж у 2016-му.

Того ж дня очільник Кабміну побував на Житомирському бронетанковому заводі, де спрогнозував, що завод збільшить обсяги виробництва також у 2,5 рази.

З квітня до кінця травня в поїздках Гройсмана на підприємства утворилася пауза, зате в червні прем'єр встиг побувати відразу на трьох: «Азовсталі» в Маріуполі, ТОВ «Нібулон» у Запорізькій області та ПрАТ «Камвольно-полотняна компанія Чексіл» у Чернігові. У Маріуполі прем'єр обмежився загальними заявами про «пошук рішення для економічного зростання країни», в Чернігові пообіцяв створити умови для технічної модернізації підприємств легкої промисловості. А у виступі прем'єра на «Нібулоні» з'явилися перші ознаки серпневої баржі з кавунами: там він пообіцяв законодавчо закріпити підтримку річкового флоту.

Через вісім місяців із минулого візиту прем'єр знову побував на Крюківському вагонобудівному в Кременчуці й запевнив, що продукція підприємства «їздитиме по всьому світу».

16 серпня під час відвідин ТОВ «Данон Дніпро» в Херсоні прем'єр подякував підприємству й заявив, що завдяки йому область має хороший дохід, який можна направити на ремонт доріг. Наприкінці вересня Гройсман побував ще на двох харківських держпідприємствах – «Електроважмаші» й «Турбоатомі». Там він заявив, що важка промисловість має стати ще однією точкою зростання економіки країни.

ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM

найважливіше від «Слово і діло»
Поділитися: