«Опозиційний блок» витрачає близько третини коштів, виділених державою, на рекламу на телебаченні, радіо, пресі та в інтернеті.
Про це стало відомо під час журналістського розслідування, передає «Слово і Діло».
При цьому більшу частину рекламного бюджету отримує телеканал «Інтер», співвласниками якого є олігарх Дмитро Фірташ і колишній голова Служби безпеки України Валерій Хорошковський.
Відзначимо, що в серпні 2015 року (через кілька місяців після того, як у парламенті був зареєстрований законопроект про держфінансування партій) «Опоблок» почав накопичувати борги перед компанією, яка займається розміщенням політичної реклами на «Інтері». Єдиним власником цієї компанії є Фірташ.
За два роки борг «Опоблоку» рекламному агентству Фірташа склав 10 мільйонів 825 тисяч гривень. Повертати борги партія почала після отримання державного фінансування.
Детальніше – на інфографіці.
Детально про витрати партії «Опозиційний блок» читайте в журналістському розслідуванні Любові Величко для аналітичного порталу «Слово і Діло».
Нагадаємо, генеральний прокурор Юрій Луценко просить Верховну Раду дозволити притягнення до кримінальної відповідальності, затримання та обрання судом запобіжного заходу для нардепа від «Опозиційного блоку» Євгена Бакуліна.
ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM
найважливіше від «Слово і діло»