Звичайно, дуже добре, що ВР ліквідує недоладності в законах і приводить їх до реалій, але й сенсації тут немає.
Про це на своїй сторінці в Facebook написав генеральний директор Всеукраїнської асоціації автомобільних імпортерів і дилерів Олег Назаренко, передає «Слово і Діло».
«Перефразовуючи класика, можна сказати наступне: «Дурість, безглуздість і жорстокість деяких законів компенсується їх повним невиконанням». Що змінюється для автомобілістів? Нічого. Тепер при ввезенні авто раніше виписана в законі вимога надати сертифікат відповідності авто ще до в'їзду в Україну на митниці скасовується», – зазначив Назаренко.
«Насправді, сама сертифікація не скасовується, але ліквідується нонсенс і дурість, що існувала раніше в законі, коли на авто, яке ще не заїхало в Україну, потрібно було отримати документ, який видається українським органом сертифікації лише на території України й за наявності автомобіля», – уточнив він.
Тобто для виконання вимоги цього закону потрібно було телепортувати авто потайки в Україну, отримати тут сертифікат, потім телепортувати авто назад за кордон і вже ввезти його до нас офіційно, пред'явивши на митниці сертифікат, пояснив фахівець.
«Як можна було виконувати цю норму закону? Тому її ніхто й не виконував», – додав експерт.
Він нагадав, що був навіть лист екс-голови ДФС Романа Насірова про те, що перевіряти наявність сертифіката при ввезенні авто не потрібно.
«Митниця виконувала розпорядження екс-голови ДФС, а не норму закону. І абсолютно правильно робила», – підкреслив фахівець.
«Тепер же за новим законом абсолютно легально можна буде ввезти авто без надання сертифіката на кордоні, а отримати його вже перед митним оформленням, тобто вже безпосередньо перед розмитненням. Це абсолютно логічно й дуже добре, що у ВР усувають дурощі й безглузді моменти в українському законодавстві. Таких нісенітниць близько 2 тисяч, але сенсації в цьому немає», – резюмував Олег Назаренко.
Нагадаємо, 22 травня президент Петро Порошенко підписав закон про скасування перевірки відповідності транспортних засобів екологічним нормам при їх ввезенні в Україну.
Як повідомлялося, в січні-квітні 2018 року в Україні зросли продажі нових комерційних автомобілів майже на 25% порівняно з аналогічним періодом 2017 року.
Також аналітики «Слова і Діла» з'ясували, скільки іномарок на єврономерах їздить в Україні та чим вони небезпечні.
ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM
найважливіше від «Слово і діло»