Реалізація стратегії розвитку транспорту до 2030 року коштуватиме приблизно 60 мільярдів доларів.
Як пише «Слово і Діло», про це сьогодні на брифінгу повідомив міністр інфраструктури України Володимир Омелян, передає кореспондент «РБК-Україна».
За його словами, реалізація стратегії до 2030 року обійдеться приблизно в 60 мільярдів доларів. З них більш ніж половина передбачена витратами для забезпечення Дорожнього фонду, бюджету «Укрзалізниці», Адміністрації морських портів та інших відомств.
«Іншу половину ми плануємо залучити за рахунок прямих іноземних інвестицій, за рахунок концесії, а також позик зовнішніх фінансових інститутів», – зазначив Омелян.
Він також додав, що насамперед робитиметься акцент на залученні саме приватного іноземного капіталу для створення робочих місць.
Також Омелян заявив, що Україна не зазнає збитків через закриття транспортного сполучення з Російською Федерацією. При цьому є збитки на внутрішньому пасажирському сполученні.
«Ба більше, збитки є зараз у внутрішньому пасажирському сполученні, тобто всередині України. Ми маємо величезний попит з боку українських громадян та гостей нашої країни на подорожі всередині нашої держави. Попит є незадоволеним. Зокрема, на подорожі у західному напрямку. І цих вісім потягів, які курсують у російському напрямку, могли б стати суттєвим полегшенням для українських громадян, які хочуть курсувати всередині країни, й вони генерували б не менший прибуток, ніж у східному напрямку», – сказав він.
Омелян наголосив, що напрямок на Москву потрібно закривати.
Разом із тим наразі він не зміг назвати можливі терміни закриття транспортного сполучення з РФ.
Раніше Омелян запевнив, що Україна не планує блокувати транзит російських товарів.
Також повідомлялося, що Україна засекретила плани закриття залізничного сполучення з Росією.
Отримуйте оперативно найважливіші новини та аналітику від «Слово і діло» в вашому VIBER-месенджері.
ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM
найважливіше від «Слово і діло»