У Кабміні презентували експортний бренд України

Читать на русском
Експортний бренд допоможе покупцям краще впізнавати українську продукцію. Чиновники розповіли про стилістику та українські цінності.

У Кабінеті міністрів України презентували експортний бренд України.

Як пише «Слово і Діло», про це повідомляє «Урядовий портал».

Trade with Ukraine (Brand Launch)Export Promotion Office EPO

Як зазначається, за допомогою експортного бренду українські товари та послуги будуть просуватися на міжнародні ринки.

Бренд країни та експортний бренд мають спільну тему, однак різні практичні завдання.

«Експортний бренд допоможе покупцям по всьому світу краще впізнавати українську продукцію. Це зможе об'єднати різні за асортиментом і типом товари та послуги під єдину візуальну концепцію та стилістику», - заявив у ході презентації перший віце-прем’єр-міністр - міністр економічного розвитку і торгівлі України Степан Кубів, зазначивши, що експортний бренд базується на бренді UkraineNow.

UkraineNow позиціонує Україну через комунікацію повідомлень про загальнонаціональні цінності, якість життя, інвестиційні можливості, культуру і туризм.

Тоді як експортний бренд презентує Україну як вигідного торгового партнера, що продає якісну, автентичну, інноваційну та креативну продукцію.

Нагадаємо, у травні Кабінет міністрів схвалив розроблений спільно з експертним середовищем бренд Ukraine NOW («Україна ЗАРАЗ») для позиціонування України в світі.

Також у поліції з’явився свій мобільний додаток.

Отримуйте оперативно найважливіші новини та аналітику від «Слово і діло» в вашому VIBER-месенджері.

ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM

найважливіше від «Слово і діло»
Поділитися: