За всю виборчу кампанію в Зеленського не було обіцянок про зниження тарифів

Читать на русском

Володимир Зеленський, який із великим відривом перемагає на президентських виборах в Україні, за всю свою виборчу кампанію не давав обіцянок про зниження тарифів, повідомляють аналітики «Слова і Діла».

Передвиборча програма та риторика кандидата Зеленського містила 97 конкретних обіцянок: 70 – із програми, 22 – ті, які він давав у передвиборчий період, 5 – ті, які він декларував після оголошення результатів екзит-полів. «Слово і Діло» зафіксувало їх усі. Втім, чіткого зобов'язання знизити тарифи ані в програмі, ані в риториці Зеленського не було.

Нагадаємо, що 22 квітня його політичний консультант Дмитро Разумков, коментуючи тему тарифів, заявив, що це «не зовсім прерогатива президента». «Але якщо ми говоримо про корупційну складову, так званий «Роттердам плюс», то позиція президента багато в чому може вплинути на ці процеси», – зазначив він. Ще один представник команди Зеленського Олександр Данилюк також сказав, що тарифи не в компетенції президента, але Зеленський порушуватиме питання обґрунтованості цін перед урядом.

Після заяви Разумкова Зеленському почали дорікати, що він відмовився від своїх зобов'язань. Зокрема, віце-спікер Верховної ради Ірина Геращенко заявила, що Зеленський та його команда «примудрилися менш ніж за 24 години після закінчення виборів повністю поміняти свої обіцянки»: «Виявляється, що не президент відповідає за тарифи. А як же тоді закінчення епохи бідності?».

Відзначимо, згідно з опитуванням КМІС, більш ніж 39% українців очікують у перші сто днів від нового президента саме зниження тарифів.

Раніше «Слово і Діло» разом з експертами розібрало програму Володимира Зеленського та проаналізувало, які обіцянки є складними для виконання.

Отримуйте оперативно найважливіші новини та аналітику від «Слово і діло» в вашому VIBER-месенджері.

ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM

найважливіше від «Слово і діло»
Поділитися: