«Тіньовий флот» російських танкерів, за допомогою якого рф намагається обійти економічні санкції, становить небезпеку для екології і створює ризики розливу нафти.
Про це повідомило видання The Financial Times із посиланням на експертів, знайомих із ситуацією.
Так, Рольф Торе Роппестад, виконавчий директор однієї з найбільших компаній зі страхування танкерів Gard, зазначив, що цей флот в основному складається з застарілих та небезпечних танкерів, які мають проблеми зі страхуванням.
З початку повномасштабного вторгнення в Україну на ринку з'явилося кілька тисяч таких кораблів. Зазначається, що в кращому разі тіньові перевізники звертаються до страховиків з рф та країн Близького Сходу, які не входять до Міжнародної групи клубів взаємного страхування.
Роппестад стурбований з приводу здатності дрібних страховиків упоратися з розливом нафти чи іншим масштабним інцидентом. За його словами, існує ризик того, що «ніхто не платитиме» за прибирання наслідків аварії.
«Це соціальна та екологічна катастрофа, яка очікує свого часу, і вона повинна викликати у всіх нас велику занепокоєння», - розповів Роппестад.
Нагадаємо, ЗМІ вдалося виявити близько 600 кораблів, які можуть входити до «тіньового флоту» росії. З них 400 – перевізники сирої нафти.
Раніше повідомлялося, що десятий пакет санкцій Євросоюзу проти росії передбачає посилення контролю за експортно-імпортними операціями, у тому числі заборона поставок до Росії низки критично важливих технологій та промислових товарів.
ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM
найважливіше від «Слово і діло»