Як часто та яким ЗМІ дає інтерв'ю Зеленський під час повномасштабної війни

Читать на русском

Президент Володимир Зеленський з початку повномасштабної війни дав понад сотню інтерв'ю іноземним та українським журналістам. «Слово і діло» вирішило дослідити медійну активність президента та дізналося, з якою періодичністю він дає інтерв'ю та яким ЗМІ найчастіше.

Давати інтерв'ю журналістам Володимир Зеленський почав за тиждень після повномасштабного вторгнення росії. 1 березня 2022-го були інтерв'ю для CNN (США) та Reuters (Британія), 3 та 22 березня – для групи іноземних ЗМІ, 8 березня – для американського телеканалу ABC News, 10 березня – для німецьких Bild та Die Zeit.

Варто зазначити, що жодного місяця ще не було без інтерв'ю президента. Рекордна їхня кількість з'явилася протягом другого місяця повномасштабної війни – 14: для The Economist, ВВС (Британія) Fox News, Associated Press, CBS (США), BFM TV (Франція), Habertürk (Туреччина), Bild (Німеччина), Al Jazeera (Катар), а також для українських та навіть російських ЗМІ.

У середньому у закордонних та українських ЗМІ на місяць публікується шість інтерв'ю із Зеленським.

93% спілкування Зеленського відбувається із іноземними журналістами. Частка інтерв'ю для українських ЗМІ становить лише 7%.

З вітчизняних ЗМІ Зеленський найчастіше спілкувався із «плюсами» та ICTV – по два інтерв'ю. Зокрема, на 1+1 вийшло велике інтерв'ю із президентом у рамках спецпроекту Дмитра Комарова «Рік. За кадром».

З іноземних ЗМІ президент найбільше інтерв'ю дав американському телеканалу CNN – 10, на другому місці – британська корпорація BBC.

Один раз за час війни – 27 березня 2022-го – Зеленський дав інтерв'ю (по зуму) групі російських журналістів: YouTube-каналу «Зигар», телеканалу «Дощ», порталу «Медуза», виданням «Комерсант» та «Нова Газета».

В цілому, Зеленський давав інтерв'ю виданням та телеканалам з Польщі, США, Британії, Туреччини, Катару, Німеччини, Франції, Греції, Саудівської Аравії, Австралії, Італії, Японії, Нідерландів, Бразилії, Гонконгу, Нової Зеландії, Канади, Чехії, Іспанії, Данії, Норвегії, Швеції, Фінляндії, Південної Кореї, Аргентини, Португалії, Румунії, а також групам журналістів з Африки (ПАР, Нігерія, Кенія, Уганда, Гана, Кот-д'Івуар, Бенін, Ангола, Ботсвана, Туніс, Гвінея, Марокко, Нігерія, Замбія, Сенегал).

Зеленський також, нагадаємо, з'являвся у шоу Девіда Летермана на Netflix – «Мій наступний гість не потребує представлення».

Раніше «Слово і діло» аналізувало, як змінилася частота згадок про Україну на обкладинках світових топ-видань.

У жовтні американський журнал Time знову присвятив обкладинку нового номера та головну статтю президенту Зеленському. При цьому в ОПУ заявили, що стаття Саймона Шустера є «суб'єктивною точкою зору конкретного журналіста».

ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM

найважливіше від «Слово і діло»
Поділитися: