Апеляційна палата Вищого антикорупційного суду надала дозвіл на проведення заочного розслідування стосовно колишнього депутата Одеської обласної ради від забороненої партії «Опозиційна платформа-За життя» Віктора Баранського у справі про заволодіння 32 суднами ПрАТ «Українське Дунайське пароплавство».
Таке рішення 17 квітня ухвалила АП ВАКС, повідомляє «Слово і діло».
29 березня антикорупційний суд відмовився надати дозвіл на заочне розслідування стосовно Баранського. Прокурор САП подав скаргу на це рішення.
«Апеляційну скаргу прокурора САП задовольнити. Ухвалу слідчого судді Вищого антикорупційного суду від 29 березня 2024 року скасувати. Постановити нову ухвалу, якою клопотання старшого детектива НАБУ, погоджене із прокурором САП, про здійснення спеціального досудового розслідування задовольнити, надати дозвіл на здійснення спеціального досудового розслідування стосовно (Віктора Баранського – ред.) у кримінальному провадженні», – йдеться в документі.
Раніше Вищий антикорупційний суд застосував запобіжний захід до колишнього голови правління «Дунайського пароплавства» Дмитра Барінова. Наразі він обіймає посаду заступника голови із взаємодії з органами влади державного підприємства «Адміністрація морських портів України».
Нагадаємо, НАБУ і САП повідомили про підозру колишнім депутатам Одеської обласної ради, колишньому голові «Дунайського пароплавства» та іншим у заволодінні 32 суднами. За даними слідства, у серпні 2017 року двоє депутатів Одеської облради організували схему заволодіння ліхтерами УДП, з яких планували побудувати більші за розміром та місткістю баржі для використання у власних комерційних цілях. Для реалізації схеми вони залучили трьох фізичних осіб та тодішнього керівника УДП, який уклав з підконтрольною депутатам компанією договори про передачу для фрахту 18 ліхтерів вартістю близько 44,3 млн грн. Коли ж у директора ПрАТ сплив термін трудового контракту, організатори схеми ввели в оману нове керівництво та уклали додаткові угоди про передачу ще 14 ліхтерів на суму 38,35 млн грн.
Надалі 32 ліхтери перегнали до Туреччини, де їх розібрали та побудували з них 12 барж більшої місткості. Після цього організатори злочину відбуксирували їх в Україну та оформили на підконтрольні компанії. В межах розслідування НАБУ і САП відшукали новозбудовані баржі та забезпечили їх передачу в Національного агентства з розшуку та менеджменту активами.
ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM
найважливіше від «Слово і діло»