У п'ятницю, 19 січня, український онлайн-банк Monobank повідомив про збій в роботі мобільного застосунку через кібератаку.
Про це йдеться у повідомленні чат-боту банку, а також повідомляють користувачі застосунку.
«Зараз спостерігаються труднощі в роботі мобільного застосунку, у зв'язку із цим ми можемо відповідати повільніше, ніж зазвичай. Не хвилюйтеся, будь ласка, це питання вже в роботі наших фахівців. Дякуємо за розуміння», – йдеться у повідомленні чат-боту банку.
Користувачі масово повідомляють, що додаток видає помилку під час входу та здійснення операцій.
Наявність збою підтвердив співзасновник Монобанку Олег Гороховський.
«Найпотужніша DDoS атака. Ситуація під контролем», – написав він у Telegram.
Пізніше він додав, що зловмисники атакують сервіс другою хвилею, надіславши 50 мільйонів запитів.
Нагадаємо, збій у роботі Monobank також стався 9 січня.
Також 12 грудня повідомлялося про спробу здійснити масовану DDoS атаку на Monobank. Гороховський заявив, що її вдалося оперативно відбити. Цього ж дня стався масштабний збій у роботі мобільного оператора Kyivstar.
Крім того, 21 грудня масштабний збій стався у соцмережі X.