Принцип «дешевий проїзд для всіх» вже не діє – експерт

Читать на русском

Павло Розенко хоче докорінно змінити систему субсидій в Україні. Але давати обіцянки – ще не означає їх виконувати, тим паче, що такі заяви депутати вже неодноразово робили на фоні масового підняття цін та тарифів.

Про це в коментарі «Слову і Ділу» розповів експерт Реанімаційного пакету реформ у сфері пенсійного забезпечення Павло Кухта, коментуючи повідомлення Павла Розенка про реформування нарахування субсидій.

«З субсидіями все можна охарактеризувати наступним прикладом. Транспортне підприємство має перевозити пенсіонерів, але фактично воно може написати запит, щоб Держбюджет компенсував їм будь-які затрати, але ж ніхто не знає скільки пенсіонерів було перевезено цим транспортом. Система нарахування субсидій – це простір для корупції. Розенко вже неоднократно щось обіцяв, але обіцяти – це не виконувати», – розповідає Кухта.

За його словами, основою реформи має бути адресність, персоналізація, прив'язка до конкретної людини, а не дешевий проїзд для всіх пенсіонерів. Цей принцип вже не діє.

«Вся проблема соціальної підтримки в Україні базується на пільгах та зниженні цін. І це працює не тільки для бідних категорій, але й для багатих. Це, як із цінами на газ, коли в нас такий розрахунок, що за палац олігарх платить так само, як звичайний середньостатистичний громадянин.

Можу сказати, що вся реформа – це дуже амбітне завдання, але при наявності бажання нового міністра, за рік провести реформу цілком реально. Пан Розенко вже був міністром і сьогодні, окрім заяви, конкретних документів, що передбачені реформою, поки немає»,– каже експерт.

Нагадаємо, система народного контролю «Слово і Діло» зафіксувала, 6 лютого 2015 року міністр соціальної політики України Павло Розенко пообіцяв, що систему субсидій в Україні буде докорінно реформовано. А саме, буде спрощена процедура надання субсидій.

Крім того, 15 січня 2015 року міністр соціальної політики України пообіцяв спростити порядок надання житлових субсидій.

Зазначимо, що з 7 лютого один проїзд в метрополітені Києва коштує 4 гривні. Проїзд у трамваї, тролейбусі, фунікулері, міському автобусі та електричці – 3 гривні.

ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM

найважливіше від «Слово і діло»
Поділитися: