До початку проведення в Україні фінальної частини чемпіонату Європи з футболу Євро-2012 планувалося привести у належний вигляд чимало об'єктів інфраструктури. Всі сили було направлено на будівництво стадіонів, аеропортів, готелів. Значну увагу також було приділено і реконструкції залізничних вузлів. Як зазначав Віце-прем’єр-міністр України – Міністр інфраструктури Борис Колесніков, три вокзали та вісім вокзальних комплексів у поточному році мали набути оновленого вигляду. Мова йшла про реконструкцію будівель на станціях Рубіжне, Макіївка-Пасажирська, Рокувата та сукупності споруд на станціях Донецьк, Красноград, Козача Лопань, Харків-Балашовський, Старокостянтинів, Попільня, Тетерів, Мотовилівка.
За повідомленням "Укрзалізниці", повністю були реконструйовані вокзальні комплекси лише на трьох станціях: Донецьк, Красноград та Харків-Балашівський. Крім того, станом на 16 жовтня 2012 року ремонтні роботи тривають на станціях Макіївка, Мотовилівка та Тетерів. На інших шести (Козача Лопань, Рокувата, Рубіжне, Старокостянтинів-1 та -2, Попільня) роботи не проводились і цього року розпочинатися вже не будуть.
Враховуючи те, що реконструкція вокзалів проводилася виключно за рахунок власних засобів залізниць, зрозуміло, що виконати такий масштабний план без бюджетних асигнувань було не під силу. Маємо надію, що Міністерство інфраструктури усвідомить свою помилку та у наступному році доведе розпочату справу до кінця.
ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM
найважливіше від «Слово і діло»