Чергову станцію столичного метрополітену урочисто відкрив Прем’єр-міністр України Микола Азаров 25 жовтня 2012 року. З наших джерел відомо, що «Іподром» був вже готовим до відкриття ще в першій половині вересня. Опоненти влади пояснюють перенос церемонії передвиборчим бажанням пропіаритись на ній з боку народного депутата від ПРУ, девелопера Ігоря Лисова, що балотується по Голосієво.
Але ще 1 вересня 2012 року вже було відомо, що влада в особі Олександра Попова не виконує своїх обіцянок щодо запущених в експлуатацію двох (а не однієї) станцій метро. Руслан Крамаренко повідомив, що «Теремки» заплановано відкрити лише в травні 2013 року.
Тут можна провести паралелі з перезапуском роботи швидкісного трамваю на Троєщину. І не тільки тому, що він був відкритий в один день з «Іподромом» і покликаний вирішити проблему столичного спального району. А й через те, що його презентація – головна родзинка передвиборчої кампанії іншого регіонала, метробудівця Валерія Борисова. Цікаво, що кольори агітації обох теж дуже схожі – ніжно-зелені, як весняна трава.
І ще одна деталь. Найбільшу станцію швидкісного трамваю на Сабурова почали будувати лише в серпні 2012 року. До цього вона була занедбаною багато років. Чи не можна було цього зробити раніше?
Тобто поки жителі Троєщини і Теремків щоранку з труднощами добираються до роботи, наші керманичі прагматично гадають, під яку дату краще підлаштувати радісні події так, щоби старих політиків знову переобрали.
ПІДПИСУЙТЕСЬ НА НАШ YOUTUBE КАНАЛ
та дивіться першими нові відео від «Слово і діло»