Здається, Міністр інфраструктури Борис Колесніков нутром відчував, що корейська техніка не надто добре пристосована до українських зим. Тому в жовтні поточного року він заявив, що в Україні буде побудовано чотири високотехнологічні центри для обслуговування швидкісних міжрегіональних електропотягів.
Проте хороша ідея до транспортного керманича прийшла надто пізно: з початком морозів новопридбані швидкісні експреси почали масово ламатися, і вся країна спостерігає за репортажами із сучасних потягів, де люди годинами сидять без тепла та світла в холодних вагонах. Саме такий надвисокий сервіс надщасливим пасажирам нових потягів влаштував Борис Вікторович.
Нагадаємо, що перші потяги Hyundai почали курсувати українськими просторами в травні поточного року. З легкої подачі чиновників та з метою екстреної «європеїзації» України до проведення футбольного чемпіонату, тема запуску нових потягів перетворилася в завдання національного масштабу. Страшно подумати, але щорічно рухомий склад Укрзалізниці планують поповнювати на 20-25 нових швидкісних потягів Hyundai. Донецького міського голову Олександра Лук'янченко настільки вразила закордонна техніка, що він запланував до початку Євро закупити ще й 200 автівок Hyundai для перевезення уболівальників.
Однак є і позитивні новини - скоро корейські потяги будуть вироблятися в Україні. Як заявив Борис Колесніков на офіційному порталі Партії регіонів, провідні світові концерни, такі як Siemens і Hyundai, повинні самі прийти в Україну, організувати виробництво або скооперуватися з українськими підприємствами. Прем'єр-міністр Микола Азаров пішов ще далі і під час відвідин Сорочинського ярмарку повідомив, що Україна більше не буде купувати потяги Hyundai, а перевага буде надана не гіршим потягам Крюківського заводу.
Що ж, сподіваємося, українські конструктори врахують доробок геніїв радянського машинобудування, адже їхні потяги морозів не бояться і псуються лише від надмірного зносу.
ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM
найважливіше від «Слово і діло»