21 березня 2012 року генеральний директор Укрзалізниці Володимир Козак повідомив, що впродовж квітня-червня 2012 року пристроями систем супутникової навігації буде обладнано 1100 вантажних електровозів, що дозволить оптимізувати роботу диспетчерів, чергових по депо, відійти від ручного заповнення інформації і у другому півріччі перейти до формування електронного графіка проходження поїздів.
По закінченні червня ми звернулися до "Укрзалізниці" з проханням підтвердити факт обладнання такої кількості одиниць, однак заступник генерального директора І.В.Гладких відповів, що "в зв’язку з необхідністю розробки проектів модернізації різних серій вантажних електровозів, адаптації існуючих автоматизованих систем, вирішення питань з операторами мобільного зв’язку обладнання електровозів розпочато з липня поточного року. Станом на 07.07.2012 року обладнано приладами 8 електровозів приписки Південно-Західної залізниці та 20 приписки Одеської залізниці".
Мабуть, Володимир Козак, як генеральний директор, в момент проголошення заяви не здогадувався про необхідність проведення проектних процедур. Що ж, побажаємо йому на майбутнє більш уважно стежити за ситуацією на залізній дорозі.
ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM
найважливіше від «Слово і діло»