Перевозити вантажі Ізмаїльським портом стане вигідніше: Міністерство інфраструктури України ініціює надання чергових знижок на тарифи залізниці при перевезенні вантажів у напрямку морського порту Ізмаїл. Знижки передбачаються за умови здійснення річкових перевезень силами та засобами ПрАТ «Українське Дунайське пароплавство». Про це повідомляє «Слово і Діло».
Знижки на тарифи залізниці надаватимуться у розмірі 10% на перевезення слябів (сталеві заготовки) та залізорудних котунів.
Нагадаємо, що 17 червня ц.р. Ізмаїльський порт вже отримав знижку на залізничні тарифи для транзитних мінеральних добрив. 9 липня Ізмаїльському порту було надано 30%-ву знижку до акордних ставок плати за перевалку транзитних котунів.
Зазначимо, що в результаті реформи морських портів Ізмаїльський порт передано в управління Адміністрації морських портів, на яку покладено функції з передачі майнового комплексу портів в оренду або в концесію.
Віддати у користування приватним структурам планують усі види майна морських портів, призначені для їхньої діяльності: єдині майнові комплекси державних підприємств та акції публічних акціонерних товариств; акції (частки, паї) у статутному капіталі господарських товариств, що належать державі.За державою залишаються лише стратегічно важливі об’єкти: акваторії, гідротехнічні споруди, об’єкти інфраструктури загального користування, навігаційне обладнання та системи управління рухом суден.
Таким чином буде реалізована концепція розподілу господарської та адміністративної функцій в користуванні морським господарством.
Держава дозволяє вести господарську діяльність на території портів приватними структурами, однак залишає за собою право модернізувати та вкладати кошти в портову інфраструктуру.
Дунайське пароплавство
Прихильність до одного з морських портів уряд пояснює необхідністю розвитку Придунайського регіону. За даними Мінінфраструктури, зазначені заходи забезпечать збереження існуючих, а, можливо, навіть збільшать обсяги вантажопотоків в Придунайському регіоні.
Нагадаємо, що 3 липня Кабмін прийняв рішення про збільшення статутного капіталу Дунайського пароплавства на суму 310 млн. грн. 30 млн. з них будуть направлені на погашення заборгованості працівникам пароплавства.
Зазначимо, що Мінінфраструктури, у віданні якого знаходиться Укрзалізниця, значно легше даються ініціативи зі зменшення тарифів на перевезення вантажів залізною дорогою. Адже на поступки Мінагрополітики з його ініціативою щодо зниження тарифів на перевезення зерна залізничники йти не поспішають.
ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM
найважливіше від «Слово і діло»