Мешканці житлового масиву "Троєщина" у передчутті - цього року розпочнеться довгоочікуване будівництво четвертої гілки метрополітену, яка з'єднає віддалений район з центром столиці. Маючи реальну перспективу завершити роботи швидкими темпами, голова КМДА Олександр Попов впевнений, що через три-чотири роки перші станції вже будуть здані в експлуатацію.
Цікаво, що у Першого заступника голови КМДА Руслана Крамаренка прогнози значно оптимістичніші. Якщо у 2010 році він розраховував довести до кінця вищезгадане будівництво до 2015 року, то пізніше висловив переконання, що проект буде виконано "під ключ" вже за рік.
Так чи інакше, для реалізації планів подібного масштабу потрібно не лише багато часу, а й значна сума коштів, якої, як показав досвід, влада виділити у повній мірі не може. Частіше за все розпочате будівництво заморожується, а строки здачі об'єктів в експлуатацію переносяться на невизначений час. В даному ж випадку передбачено фінансування на умовах концесії, що фактично передає управління майбутньою лінією інвестору. Однак не варто втрачати надії та поспішати з висновками. Можливо, саме метро на Троєщину стане взірцевим прикладом втілення досвіду європейських країн та вітчизняного новітнього підходу.
ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM
найважливіше від «Слово і діло»