Обіцянка політика
Створення загальноміського Call-центру
Джерело
Результат
Сумський регіональний Call-центр запрацював 16 березня 2012 року.
В листі в.о. начльника УЖПКГБ Сумської міської ради Є.О.Дамова від 17 вересня 2012 року повідомляється, що в липні 2011 року з метою підвищення рівня якості обслуговування споживачів та організації ефективності взаємодії між споживачами та підприємством розпочав роботу колл-центр КП "Сумижитло" СМР. На сьогоднішній день в ньому працює 21 оператор, 5 з яких - старші оператори, які контролюють виконання отриманих заявок, решта приймають отримані дзвінки. Сьогодні колл-центр за добу приймає від 650 до 800 звернень різноманітного характеру. Співробітники колл-центру КП "Сумижитло" СМР розуміють, що питання, з яким звертаються споживачі, повинні вирішуватися якісно та в максимально короткий термін, тому працюють сім днів на тиждень, 24 години на добу вони допомагають в разі виникнення аварійних ситуацій, питань поточного ремонту чи технічного обслуговування. Телефон гарячої лінії 70-21-70.