Обіцянка політика

Після початку повномасштабної війни, яку розв’язала рф проти України, моніторинг виконання обіцянок тимчасово зупинено

Створення загальноміського Call-центру

Мер міста Суми Геннадій Мінаєв пообіцяв створення загальноміського Call-центру: "Потрібно об'єднати всі служби в єдиний центр, у якого буде безпосередній контакт з підприємствами-надавачами послуг. Ця структура займатиметься координацією вирішення аварійних ситуацій у місті, у неї будуть відповіді на всі запитання, що можуть виникнути у городян".
Виконано
Сказано 12 жовтня 2010 р.

Джерело

  • http://minaev.sumy.ua/project/351-komunikaciyi-ta-informacijni-texnologiyi-suchasni.html
  • http://xpress.sumy.ua/news/society/3900
  • Лист в.о. начльника УЖПКГБ Сумської міської ради Є.О.Дамова від 17 вересня 2012 року

Результат

Сумський регіональний Call-центр запрацював 16 березня 2012 року.

В листі в.о. начльника УЖПКГБ Сумської міської ради Є.О.Дамова від 17 вересня 2012 року повідомляється, що в липні 2011 року з метою підвищення рівня якості обслуговування споживачів та організації ефективності взаємодії між споживачами та підприємством розпочав роботу колл-центр КП "Сумижитло" СМР. На сьогоднішній день в ньому працює 21 оператор, 5 з яких - старші оператори, які контролюють виконання отриманих заявок, решта приймають отримані дзвінки. Сьогодні колл-центр за добу приймає від 650 до 800 звернень різноманітного характеру. Співробітники колл-центру КП "Сумижитло" СМР розуміють, що питання, з яким звертаються споживачі, повинні вирішуватися якісно та в максимально короткий термін, тому працюють сім днів на тиждень, 24 години на добу вони допомагають в разі виникнення аварійних ситуацій, питань поточного ремонту чи технічного обслуговування. Телефон гарячої лінії 70-21-70.