Обіцянка політика
Петренко обіцяє завершити реформування реєстраційної служби протягом двох років
Джерело
Результат
1 січня 2016 року набули чинності зміни до закону щодо державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та до деяких законодавчих актів України щодо децентралізації повноважень з державної реєстрації речових прав. Відповідно до змін, нотаріуси наділяються повноваженнями державних реєстраторів.
У лютому 2018 року заступник міністра юстиції з питань державної реєстрації Олена Сукманова повідомила, що з моменту ліквідації державної служби у міністерстві юстиції триває постійна робота над вдосконаленням роботи державної реєстрації. Створено робочу групу щодо аналізу типових помилок реєстраторів-нотаріусів та розроблено методичні рекомендації щодо їхнього уникнення.
21 лютого 2018 року у відповідь на наш запит у прес-службі Міністерства юстиції повідомили, що у рамках реформування державної реєстрації, всі реєстраційні функції віддані на місця, з’явилося три суб’єкти реєстраційних дій: нотаріуси, комунальні підприємства і реєстратори, які є співробітниками райдержадміністрацій, сільських, селищних рад. У прес-службі також повідомили, що Мін’юст буде продовжувати вдосконалювати систему автоматичного обміну інформацією між реєстром майнових прав та іншими державними реєстрами та надалі планує збільшувати кількість онлайн-послуг.
ВИСНОВОК: протягом двох років відбулась реформа державно реєстрації, у рамках якої завершено процес передачі реєстраційних функцій на місця. Наразі триває процес удосконалення державної реєстрації.