Обіцянка політика
- Міський голова Києва
- Голова Київської міської державної адміністрації
Кличко обіцяє зменшити кількість реклами у метро
2 серпня 2018 року мер Києва Віталій Кличко пообіцяв мінімізувати кількість реклами, яка «закриває» як вагони метро, так і самі станції.
Архів
Сказано 2 серпня 2018 р.
Джерело
Результат
Станом на 23 січня 2019 року Київська міська рада завершує розробку проекту розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) щодо визначення місць можливого розміщення рекламних засобів на об’єктах транспорту комунальної власності територіальної громади міста Києва стосовно кожного виду транспорту, в тому числі і на об’єктах київського метрополітену з урахуванням історико-архітектурних та безпекових чинників.
Станом на 8 липня 2020 року в управлінні з питань реклами виконавчого органу Київської міської ради триває процес розробки проєкту «Про затвердження Правил розміщення рекламних засобів на транспорті комунальної власності територіальної громади міста Києва».