Обіцянка політика

Після початку повномасштабної війни, яку розв’язала рф проти України, моніторинг виконання обіцянок тимчасово зупинено

Син пообіцяв ввести в експлуатацію міський call-центр не пізніше вересня 2012 року

Міський голова Запоріжжя Олександр Сін заявив, що не пізніше вересня 2012 року у місті з'явиться call-центр, що дозволить мешканцям Запоріжжя у телефонному режимі вирішити нагальні проблеми, якщо вони входять до компетенції комунальних служб або органів місцевого самоврядування.
Виконано
Сказано 18 липня 2012 р.

Джерело

  • http://www.meria.zp.ua/test/index.php?id=10657
  • http://reporter-ua.com/2012/09/27/v-zaporozhe-nachal-rabotu-dolgozhdannyi-call-tsentr-dlya-operativnogo-resheniya-problem-z
  • http://z-city.com.ua/news.html?id=-9725

Результат

Запорізький міський єдиний інформаційно-диспетчерський центр було відкрито 27 вересня 2012 року. Впродовж перших двох тижнів роботи диспетчерами центру було прийнято понад 3 тисяч дзвінків.