У всьому світі сьогодні, 19 липня, відбулася серія технічних збоїв, яка порушила роботу авіакомпаній, банків та Лондонської фондової біржі. Ймовірно, це пов'язано зі збоєм роботи онлайн-сервісів Microsoft.
Про це пише Bloomberg.
За даними Федерального управління цивільної авіації, всі рейси кількох великих авіакомпаній США, включаючи Delta, United і American Airlines, було скасовано в п'ятницю вранці через проблеми зі зв'язком.
Авіакомпанія Frontier Airlines також призупинила свої польоти, пояснивши це проблемами із онлайн-сервісами Microsoft.
LSE Group, яка керує Лондонською фондовою біржею, заявила, що зіткнулася з глобальною технічною проблемою, що перешкоджає публікації новин.
В Азії японські користувачі почали повідомляти про збої в роботі сервісів, включаючи Microsoft 365 – офісний пакет компанії на базі інтернету. Авіакомпанії в аеропортах Мумбаї та Гонконгу повернулися до ручної реєстрації пасажирів.
Крім того, зафіксовані проблеми в роботі сервісів Visa, ADT security та Amazon. Від збою постраждав один із найбільших банків ПАР – Capitec Bank, у якого 22 мільйони клієнтів. Про збій у роботі банківської системи Ізраїлю повідомив центральний банк.
Як пише The Verge, причиною проблем по всьому світу став збій Microsoft: у тисяч користувачів відображається синій екран смерті (критичні порушення в роботі). За інформацією видання, інцидент спровокувало оновлення програмного забезпечення фірми CrowdStrike, яка займається кібербезпекою.
«Поточний статус: ми продовжуємо докладати зусиль для усунення наслідків для порушених програм і служб Microsoft 365. Масштаб впливу: ця проблема може вплинути на будь-якого користувача, який намагається використовувати різні програми та служби Microsoft 365», - заявили в Microsoft.
Нагадаємо, в Україні сьогодні був збій у роботі «Нової пошти», проблеми вже усунуто.
Крім того, повідомлялося про перебої в роботі мобільного оператора Vodafone та деяких банків.
ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM
найважливіше від «Слово і діло»