Україна представила дорожню карту відкриття повітряного простору під час воєнного стану

Читать на русском
Україна розробила план часткового відкриття повітряного простору в умовах воєнного стану. Дорожню карту представили у Варшаві, це було перше експертне обговорення.
flyuia.com.ua

Україна під час заходу у польській столиці представила дорожню карту відкриття повітряного простору країни в умовах воєнного стану.

Про це повідомляє пресслужба Міністерства розвитку громад та територій.

У повітряному просторі яких країн є обмеження для цивільної авіаціїУ повітряному просторі яких країн є обмеження польотів цивільної авіації – на інфографіці.

На заході зібралося близько ста представників авіаційної галузі – профільних регуляторів Євросоюзу, Великої Британії та США, керівництво українських та іноземних авіакомпаній, які раніше здійснювали польоти в Україні, страхові та лізингові компанії, виробників літаків.

«Це перше експертне обговорення, яке, як ми очікуємо, допоможе рухатись вперед у питанні створення умов для відкриття повітряного простору. Під час війни стратегічним завданням для нас є зберегти авіаційну інфраструктуру та кваліфіковані кадри, щоб коли прийде час, ми змогли відновити цивільні польоти максимально швидко. Зрозуміло, що це дуже складне питання як з точки зору безпеки, так і з точки зору взаємодії з усіма залученими сторонами. Саме тому ми підтримуємо майданчики, коли спільно з іноземними регуляторами галузі, авіакомпаніями, страховими, аеропортами та військовими напрацьовуємо спільний план», – розповів міністр Олексій Кулеба.

На заході його заступник Сергій Деркач представив покроковий план та потреби для часткового відкриття повітряного простору. Державна авіаційна служба підготувала оцінку ризиків для цивільної авіації, Украерорух – особливості забезпечення безпеки аеронавігації.

До експертного обговорення також приєдналися Польське агентство аеронавігаційних послуг, авіакомпанії AirBaltic, Austrian Airlines, LOT Polish Airlines, SkyUp Airlines, Skyline Express, SprintAir, Supernova Airlines, Turkish Airlines, Wizz Air, компанії AerCap, Boeing, Marsh McLennan, Deloitte Ukraine та інші.

Нагадаємо, повітряний простір над Україною закрито з 24 лютого 2022 року. До відновлення польотів Україна буде готова одразу після завершення воєнних дій. Першим планують відкрити аеропорт «Бориспіль» під Києвом.

На інфографіці «Слово і діло» – які цивільні аеропорти в Україні були зруйновані чи пошкоджені під час бойових дій.

ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM

найважливіше від «Слово і діло»
Поділитися: