«Слово і діло» увійшло до переліку популярних ЗМІ без «джинси»

Лише 11 з 50 найбільш популярних онлайн-медіа в Україні, включно зі «Слово і діло», не містили матеріалів з ознаками замовності.Як інформує Інститут масової інформації, експерти проаналізували 50 найпопулярніших сайтів за рейтингом Similarweb.

Моніторинг проводився з 13 до 17 липня 2020 року включно. Аналізувалися всі новини стрічок, що вийшли у моніторинговий період.

Матеріалів, схожих на джинсу, експерти не виявили у виданнях Слово і діло, Liga.net, Українська правда, BBС, Радіо Свобода, Букви, Суспільне, Громадське, Новое время, Zn.ua та Укрінформ.

Водночас, згідно з результати моніторингу, в інших популярних виданнях 70% матеріалів з ознаками замовлення мали політичний характер, ще 15% - економічний, 8,5% - матеріали лобістського чи антилобістського характеру. Тоді як частка матеріалів іміджевого спрямування – лише 6,5%.

Також у ході дослідження виявили, що 7,5% замовних матеріалів політичного характеру - антипіар.

Нагадаємо, «Слово і діло» — перший фактчек-ЗМІ в Україні. Ключовим аспектом роботи «Слово і діло» є визначення рівня відповідальності вітчизняних політиків та посадових осіб на підставі систематичного моніторінгу та фіксації їхніх обіцянок, а також відстеження стану їх виконання.

Раніше політичний експерт Валентин Гладких описав, як РФ закидає фейки в український інфопростір.

Хочете обговорити цю новину? Долучайтеся до телеграм-чату CHORNA RADA

Найкращі інфографіки від аналітиків «Слово і діло» щодня без зайвого тексту – у телеграм-каналі Pics&Maps

АКТУАЛЬНЕ ВІДЕО