У Міноборони прокоментували проблеми з електронною чергою в ТЦК

Зафіксовані випадки, коли електронна черга в ТЦК не працювала, хоча вона повинна полегшити процес оновлення даних військовозобов'язаних. Ці випадки наразі вивчаються.

Про це речник Міністерства оборони Дмитро Лазуткін повідомляє в ефірі телемарафону.

«Випадки такі дійсно є. Електронна черга - це передусім механізм, який можна використовувати, який полегшить роботу ТЦК. Це є в розпорядженні ТЦК, це має застосовуватися і відповідним чином працювати для людей, які хочуть уточнити свої дані в ТЦК і СП», - сказав він.

Представник Міноборони підтвердив, що були зафіксовані випадки у Києві, коли електронна черга не працювала. Він заявив, що такі випадки вивчаються.

«Кожен випадок вивчається, зв'язуємося з ТЦК, і відповідна робота проводиться для того, щоб допомогти, якщо виникають якісь технічні проблеми», - зазначив Лазуткін.

Згідно з його словами, електронна черга в ТЦК поки працює у тестовому режимі.

Як відомо, у реєстрі «Оберіг» 710 тисяч українців без юридичних підстав мали статус «у розшуку». Сьогодні українців було знято з безпідставного розшуку.

Нагадаємо, в Україні хлопці від 17 років, які самі не стали на військовий облік призовників, можуть отримати повістки.

Також на інфографіці «Слово і діло» – як працює бронювання від мобілізації працівників критично важливих підприємств.

АКТУАЛЬНЕ ВІДЕО