Обіцянка політика

Після початку повномасштабної війни, яку розв’язала рф проти України, моніторинг виконання обіцянок тимчасово зупинено

Марковський має намір побудувати міст, який з’єднає вулиці Московську з Балтійською

6 березня 2015 року в.о. міського очільника Кіровограда Іван Марковський, заявив, що має намір побудувати міст, який з’єднає вулиці Московську з Балтійською.
Архів
Сказано 6 березня 2015 р.

Джерело

  • https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1419285228371728&id=100008707924185&pnref=story
  • Лист в.о. міського голови І. Марковського
  • http://www.kr-rada.gov.ua/news/u-kirovogradi--30-07-15.html

Результат

Відповідно до листа Кіровоградської иіської ради від 6 липня 2015 року, на даний част ПрАТ "Проектно-вишукувальний інститут "Кіровоградагропроект" розробив техніко-екномічний розрахунок будівництва об'єкта "Нове будівництво автомобільного мосту через р. Інгул між вулицями Балтійською та Московською, м. Кіровоград" і вже укладений договір на розробку робочого проекту по будівництву вказаного об'єкта з даною проектною організацією.

Роботи планують розпочати по будівництву мосту між вудицями Московською і Балтійською у II півріччі 2015 року.

29 липня 2015 року під головуванням заступника міського голови Григорія Литвина відбулося засідання архітектурно-містобудівної ради, на якому розглянули техніко-економічне обґрунтування щодо будівництва автомобільного мосту через річку Інгул між вулицями Балтийською та Московською.

Григорій Литвин повідомив, що розробкою варіантів розміщення штучної інженерної споруди – автомобільного мосту займалися фахівці ПрАТ «Інститут «Кіровоградагропроект». На підставі листа забудовника запропоновані 4 варіанти будівництва інженерної споруди – автомобільного мосту для з’єднання двох вулиць Балтийської та Московської, що дає можливість сполучення районів Старої Балашовки та Лелеківки з організацією транспортного руху по віддаленним районам міста.

Розміщення мосту запропоновано на місці існуючого переходу - дамбі, яка розташована між вулицями Балтийською та Волгоградською з виїздом на вулицю Московську.

На даний час по існуючій дамбі та кладці здійснюється рух пішоходів, велосипедистів та мотоциклістів.

На нараді прийняли рішення на користь автомобільного мосту із залізобетонних конструкцій довжиною прогону 19,0 м довжиною 22,0 м, шириною проїзної частини – 9,0 м з двостороннім тротуаром шириною 1,0м.