Гарріс витрачає на передвиборну кампанію на 5 млн доларів на день більше, ніж Трамп – Bloomberg

Читать на русском
Камала Гарріс та Національний комітет Демократичної партії витрачають на передвиборчу кампанію на 5 млн доларів на день більше, ніж республіканці.
foreignpolicy.com

Кандидатка у президенти США від Демократичної партії Камала Гарріс отримує рекордні пожертвування і вже витрачає на передвиборчу кампанію на 5 млн доларів на день більше, ніж республіканець Дональд Трамп.

Про це пише Bloomberg.

Президентські вибори в США: що Трамп та Гарріс обіцяють американцямДо президентських виборів у США менше двох місяців. На інфографіці – що Дональд Трамп та Камала Гарріс обіцяють американцям.

Агентство зазначає, що президентська кампанія в США вступає у найдорожчий відрізок. Зараз Гарріс і Національний комітет Демократичної партії витрачають на день у співвідношенні три до одного більше, ніж Трамп та Республіканська партія

Згідно з останніми документами, Гарріс витрачала в середньому 7,5 млн доларів на день у серпні порівняно із середньою щоденною витратою 2,6 млн доларів у Трампа.

Цього місяця її кампанія продовжувала збільшувати витрати. Наприклад, за даними AdImpact, у вересні вона витратила на рекламу 152 млн доларів, що на 21% більше, ніж у серпні. І це більш ніж удвічі перевищує витрати Трампа на рекламу (63 млн доларів).

Гарріс заручилася підтримкою великої кількості заможних спонсорів, включаючи Брюса Карша з Oaktree Capital Management LLC, нафтотрейдера Енді Холла, співзасновника Facebook Дастіна Московиця, венчурного капіталіста у сфері технологій Метта Колера та актрису Скарлетт Йоханссон.

Грошова перевага, пише Bloomberg, дозволяє віцепрезидентці «заповнювати ефір» та експериментувати зі стратегією, витрачаючи мільйони в таких штатах, як Північна Кароліна та Невада, де лише кілька тижнів тому у своїй перемозі були впевнені республіканці.

Гарріс розпочала вересень із 404 млн доларів у банку порівняно з 295 млн у Трампа, згідно з останніми даними Федеральної виборчої комісії.

Щоб конкурувати та посилити рекламу штаб Трампа змушений був витратити на 32 млн доларів більше, ніж зібрав у серпні.

Найбільша стаття витрат Гарріс із серпня — платні медіа, на які припало 140 млн із 225 млн доларів, витрачених її кампанією та комітетом демократів. Трамп та Республіканська партія витратили 48 млн на рекламу, випливає з документів.

Демократи також вкладають значні кошти у зусилля щодо залучення виборців до голосування. Зокрема, витрачено 10 млн доларів на агітацію.

При цьому Трамп значно більше за демократів витрачає коштів на поштову розсилку. Його кампанія витратила 11,6 млн доларів на поштові розсилки у серпні, що приблизно втричі більше, ніж витратили демократи.

Нагадаємо, всього за перший тиждень як кандидатка у президенти США Гарріс зібрала більше 200 млн доларів пожертвувань.

Було також встановлено історичний показник щодо збору коштів за добу для будь-якого кандидата у президенти США.

Днями Дональд Трамп відмовився від другого раунду дебатів із Камалою Гарріс. Республіканець стверджує, що проводити нові дебати «вже надто пізно».

ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM

найважливіше від «Слово і діло»
Поділитися: