У системі Укрзалізниці стався масштабний технічний збій

Читать на русском
Укрзалізниця внесла зміни у продажах квитків через ранковий технічний збій в IT системі онлайн-сервісів.
фото: railinsider

У неділю вранці, 23 березня, не працювали онлайн сервіси «Укрзалізниці» через технічний збій в IT системі. Відновлення сервісів триває.

Про це повідомляє пресслужба АТ «Укрзалізниця».

Зазначається, що сьогодні тимчасово не працюють продаж квитків через застосунок та сайт, онлайн-сервіси замовлення послуг та довідкові послуги.

Згодом УЗ повідомила, що на вокзалах максимально посилили каси та дали можливість начальникам поїздів оформлювати проїзд на борту в найбільш термінових випадках.

Компанія просить користувачів перевіряти пошту для PDF-дублікату квитка, якщо застосунок не відкриває його.

«На час роботи над відновленнями онлайн-сервісів, ми тимчасово відкриваємо продаж квитків у касах вокзалів на всі міжнародні рейси, що відправляються 23 та 24 березня. Ці квитки будуть доступні в усіх міжнародних касах вокзалів з 10:00 до моменту відновлення систем», – йдеться у повідомленні.

Нагадаємо, 9 березня у роботі платіжних систем Visa та Mastercard фіксували масштабний збій. Українці не могли здійснити безготівковий розрахунок у магазинах. Зокрема, проблеми виникли не тільки в Україні.

Згодом у Visa заявили, що не фіксували проблем з операціями своїх банківських карток.

Підпишіться на наш Telegram-канал, щоб відстежувати найцікавіші та ексклюзивні новини «Слово і діло».

ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM

найважливіше від «Слово і діло»
Поділитися: