Українців, які через кібератаку не змогли купити квиток онлайн і придбали проїзний документ у касах, очікують бонуси у вигляді компенсації від Укрзалізниці. Пасажирам радять зберігати паперовий квиток.
Про це повідомила пресслужба УЗ 26 березня.

Зокрема, в Укрзалізниці виявили бажання частково компенсувати незручності, пов'язані з наслідками масштабної кібератаки.
У зв'язку з цим компанія обіцяє таке:
платні зали очікування, як офіційно було зазначено – безкоштовно приймуть пасажирів з паперовими квитками, придбаними у період хакерської атаки;
вже на борту пасажири матимуть змогу отримати безкоштовний чай від Укрзалізниці (також за умови наявності паперового квитка).
Перевізник наполегливо радить українцям зберігати паперовий квиток, оскільки планується запуск ще низки «компліментів» від залізниці та партнерів – на знак вибачень за ситуацію.
Нагадаємо, онлайн-системи Укрзалізниці зазнали масштабної таргетованої кібератаки. Купівля квитків онлайн недоступна з 23 березня і до сьогодні. Придбати квитки можна у касах на вокзалах.
Глава УЗ заявив, що під атакою були практично всі ключові системи компанії, але вони вистояли. Витоку персональних даних пасажирів немає і не могло бути.
Підпишіться на наш Telegram-канал, щоб відстежувати найцікавіші та ексклюзивні новини «Слово і діло».
ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM
найважливіше від «Слово і діло»