Онлайн-системи Укрзалізниці зазнали масштабної таргетованої кібератаки. Відновлення всіх систем продовжується.
Про це повідомляє пресслужба УЗ.

У компанії зазначили, що ворогу не вдалося досягти ключових цілей: рух поїздів стабільний, вони курсують без затримок, і всі операційні процеси руху налагоджені у резервному форматі.
«Остання атака була дуже системна, нетривіальна та багаторівнева, тому перед повним відновленням із «бекапів» фахівці УЗ, багатьох залучених партнерів та кібердепартаменту СБУ мають ретельно відтестувати сервіси на можливі вразливості», – повідомили в УЗ.
Онлайн-продаж квитків сьогодні залишається недоступним.
Як купити квитки:
- квитки продаються через каси. В УЗ повідомили, що посилюють каси персоналом та розширюють графік роботи;
- на 24 та 25 березня активовано продаж міжнародних квитків у касах;
- у крайньому випадку квитки можна купити у поїзді. Поїздні бригади поінформовані, як оформляти проїзд на місці.
При цьому в УЗ попросили не «штурмувати» каси сьогодні: вони працюватимуть із винятковим пріоритетом для обслуговування пасажирів із відправкою сьогодні-завтра.
Всім, хто хоче повернути свій квиток з відправкою 24 березня, можна зробити це онлайн. Достатньо мінімум за годину до відправки рейсу надіслати на пошту services.uz.gov.ua@gmail.com скан-копію або чітке фото квитка та номер телефону. В УЗ обіцяли опрацювати заявку протягом трьох днів після відновлення роботи систем.
Нагадаємо, вчора, 23 березня, перестали працювати онлайн-сервіси Укрзалізниці. Спочатку повідомлялося про технічний збій в ІТ системі.
19 грудня було здійснено наймасштабнішу кібератаку на державні реєстри України. Що відомо – у матеріалі «Слово і діло».
Підпишіться на наш Telegram-канал, щоб відстежувати найцікавіші та ексклюзивні новини «Слово і діло».
ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM
найважливіше від «Слово і діло»