Учні відстають від шкільної програми щонайменше на два роки – МОН

Міністерство освіти і науки розробило політику, що дозволить створити умови для якісного навчання для всіх категорій учнів в Україні, щоб подолати освітні втрати.

Про це заявив міністр освіти і науки Оксен Лісовий в етері телемарафону.

«До війни ми мали одну категорію дітей – діти, які навчаються у школі. Сьогодні ця категорія «розірвана» на різні групи, для кожної з яких потрібно створювати спеціальні умови для навчання. Діти за кордоном, діти - ВПО, діти на прифронтових територіях, діти на ТОТ – всі вони громадяни України та людський капітал, який є для держави важливим», – розповів він.

Міністерство розробило політику, яке допоможе профілізувати освіту для кожної з цих категорій, щоб зробити її максимально якісною.

Лісовий зауважив, що сьогодні Україна має колосальні освітні втрати – учні відстають від освітньої програми щонайменше на два роки.

«Дитина у восьмому класі володіє академічними знаннями на рівні шостого. У 2022 році досить відоме дослідження, яке проводила Організація економічного співробітництва та розвитку, зафіксувало освітні втрати від півтора до 2,5 року відставання від освітньої програми. Але це у 2022 році. Після цього ми мали майже два роки перебування дітей в онлайновому навчанні, в умовах стресу, коли освітній процес переривається через тривоги, енергетичні проблеми», – додав він.

Нагадаємо, уже з вересня у школах України з'явиться новий предмет – так звані «уроки щастя». Це аналог американського курсу із соціально-емоційного навчання «Well-Being».

Також відтепер у 10-му класі учні вивчатимуть основи національної безпеки та оборони України, знайомитимуться із принципами управління та планування, а також вивчатимуть озброєння та військову техніку.

АКТУАЛЬНЕ ВІДЕО