Очевидно, що команда президента намагається мінусувати Зеленського й Тимошенко. Але наскільки це реально? Коли сто разів називати когось конкурентом, колективним Путіним і весь час грати на цій темі, то це просто набридає й люди перестають вірити.
Таку думку в коментарі «Слову і Ділу» висловив політтехнолог Тарас Загородній, оцінюючи заяву Петра Порошенка про готовність взяти участь у виборах президента.
«Ставка команди Порошенко робиться на поляризацію, щоб отримати свої 12-15% і вийти до другого туру. Наскільки це спрацює? Не все так просто й гарно, як пишеться на папері», – зазначив Загородній.
За його словами, населення більше хвилює соціальна тематика, благополуччя та економічні проблеми, а президент якраз ігнорує ці теми.
«На Форумі не було жодних відповідей на цю тему. Так, є обіцянка подати заявку на членство в ЄС. Але, грубо кажучи, членство в ЄС не наповнить холодильник. Все-таки соціальна тематика в людей переважає. Томос – це поняття також більш обмежене. Мова не скрізь сприймається, особливо на голодний шлунок. Армія – можливо, оскільки користується підтримкою 40% населення», – підкреслив експерт.
Однак, знову ж таки, питання в тому, що команда президента намагається зіграти на тому, що хороший головнокомандувач лише Порошенко, уточнив він.
«З іншого боку, Тимошенко також має якісь козирі, є військовий кабінет, були АТОвці на з'їзді. Вона намагається показати, що також буде головнокомандувачем і нічого страшного не станеться», – пояснив політтехнолог.
Тому складно робити прогнози, додав він.
«Але не варто забувати, що Порошенко – це влада. А влада в нас, так склалося, завжди програє вибори, а виграє – опозиція», – резюмував Тарас Загородній.
Реакції на рішення Порошенка йти на другий термін у соціальних мережах зібрало «Слово і Діло».
Як з'ясувало «Слово і Діло», Порошенко став краще виконувати свої обіцянки в 2018 році.
Більше про те, що президент обіцяє на 2019 рік, – на нашій інфографіці.
Отримуйте оперативно найважливіші новини та аналітику від «Слово і діло» в вашому VIBER-месенджері.
ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM
найважливіше від «Слово і діло»