Укрзалізниця відновила онлайн-продаж квитків

Читать на русском
Укрзалізниця відновила онлайн-продаж квитків на потяги після найбільш масштабної кібератаки.
Фото: УЗ

Укрзалізниця відновила сайт та додаток після наймасштабнішої кібератаки, на це пішло 89 годин.

Про це повідомляє пресслужба УЗ.

Наймасштабніші кібератаки на УкраїнуНа інфографіці – наймасштабніші кібератаки на Україну, починаючи з 2022 року. Учора масштабної кібератаки зазнали онлайн-системи Укрзалізниці.

Зазначається, що на першому етапі у додатку працюватиме лише базовий функціонал: продаж та повернення квитків у всіх напрямках глибиною 20 діб. В УЗ попередили про можливі тимчасові технічні перебої в роботі через пікові перевантаження сервісу.

«Також не допущено витоку жодної сенситивної інформації. Залізничники, фахівці кібердепартаменту СБУ, CERT-UA при Держспецзв’язку та інші партнери працюють над відновленням усіх інших сервісів, насамперед клієнтських», – заявили в УЗ.

Вокзали та каси по всій країні продовжать працювати у посиленому режимі для підстрахування, поїзда, курсують за розкладом.

Нагадаємо, онлайн-системи Укрзалізниці зазнали масштабної таргетованої кібератаки. Купівля квитків онлайн була недоступна з 23 березня.

Глава компанії Олександр Перцовський заявив, що витоку персональних даних внаслідок атаки не було. УЗ також обіцяла частково компенсувати незручності, пов'язані з наслідками кібератаки.

Підпишіться на наш Telegram-канал, щоб відстежувати найцікавіші та ексклюзивні новини «Слово і діло».

ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM

найважливіше від «Слово і діло»
Поділитися: