Укрзалізниця відновила сайт та додаток після наймасштабнішої кібератаки, на це пішло 89 годин.
Про це повідомляє пресслужба УЗ.

Зазначається, що на першому етапі у додатку працюватиме лише базовий функціонал: продаж та повернення квитків у всіх напрямках глибиною 20 діб. В УЗ попередили про можливі тимчасові технічні перебої в роботі через пікові перевантаження сервісу.
«Також не допущено витоку жодної сенситивної інформації. Залізничники, фахівці кібердепартаменту СБУ, CERT-UA при Держспецзв’язку та інші партнери працюють над відновленням усіх інших сервісів, насамперед клієнтських», – заявили в УЗ.
Вокзали та каси по всій країні продовжать працювати у посиленому режимі для підстрахування, поїзда, курсують за розкладом.
Нагадаємо, онлайн-системи Укрзалізниці зазнали масштабної таргетованої кібератаки. Купівля квитків онлайн була недоступна з 23 березня.
Глава компанії Олександр Перцовський заявив, що витоку персональних даних внаслідок атаки не було. УЗ також обіцяла частково компенсувати незручності, пов'язані з наслідками кібератаки.
Підпишіться на наш Telegram-канал, щоб відстежувати найцікавіші та ексклюзивні новини «Слово і діло».
ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM
найважливіше від «Слово і діло»